10 november 2011

Filmpje: Glitter Nail Polish Haul oktober/november 2011



Hoi hoi,

Dat ik van glitters hou, zullen
jullie wel al door hebben.
Ik kwam er dan ook achter
dat ik de laatste tijd bijna
alleen glitter lakjes
gekocht heb...

Ik heb daarom een filmpje gemaakt van
men laatste nieuwe glittertjes.



Janet : Voordeel hal Deventer 2 euro.
Paris Memories: Voordeel hal Deventer 1 euro.
Nubar: Nailbudgetstore 2,50 euro.
BarryM: PinkLady Make up 3,99 euro.
Essence: Kruidvat 1,79 euro.
China Glaze: Nailbudgetstore  2,95 euro.
China Glaze Pom Pom & Mahoganie:


Bedankt voor het meekijken...

3 opmerkingen:

  1. wOOw echt mooi allemaal. dank voor de link. ik ga kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ben ook dol op glitternagellak enige waar ik altijd zo van baal is dat het er zo moeilijk afgaat :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja soms is het een hele klus, maar dat nemen we er maar bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!