3 augustus 2012

DIY: Pimp your sneakers.


Hi there,

Ik denk dat de meeste van ons wel ergens een paar 
van deze sneakers heeft rondslingeren.
Maar eigenlijk vond ik ze een beetje saai...


=====

 I think most of us have a pair of these sneakers lying around somewhere.
But I found them a bit boring ...




...dus ik heb wat kralen gebruikt om ze wat op te vrolijken.
Deze kan je kopen op Ebay en bij Xenos.

=====

...so a used some beads to make them look better.
They sell these on Ebay and Xenos.








Hope you liked it!



Wat heb ik gegeten?/ What did I eat?


Spaghetti... yummy!!! 



Thanks for stopping by!


xox Shannara xox  

25 opmerkingen:

  1. What a great idea. Your dog eyes look like jewels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag nooit sneakers maar door die gepimpte sneakers van jou zou ik zo een paar aan willen schaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, super leuk !
    Liefs, leila in wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, dat is echt een gaaf idee! Zo kan je makkelijk je sneakers pimpen, maar er ook weer afhalen om te verwisselen. I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee! Ik verwachtte eigenlijk iets met studs ofzo, omdat veel mensen nu aan het DIY'en zijn geslagen... Maar dit is weer heel iets anders, en ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!