4 augustus 2012

Sales Jewelry Shopping


Hi there, 

Fijn, weekend! Als ik juwelen koop is dat meestal in de sale.
Waarom? Omdat je dan ontzettend veel geld uitspaart.

=====

Great, weekend! When I by jewelry  it's usually on sale.
Why? You can save lots of money.




Als ik de dingen die ik jullie nu ga laat zien buiten de sale had gekocht, had me dat 104 euro gekost. Ik heb nu 25 euro betaald. 
Dus het loont echt wel de moeite!

=====

If I bought the things I'm going to show you not on sale, 
it had cost me 104 euro. I have now paid 25 euro.
So it really pays off!


tas hanger/bag hanger
enkelbandje/ankle bracelet
enkelbandje/ankle bracelet


Ik heb geshopt bij V&D, Bijou Brigitte, Kruidvat & Kijkshop. 

=====

 I have shopped at V&D, Bijou Brigitte, Kruidvat & Kijkshop. 



Thanks for stopping by!

xox Shannara xox 



14 opmerkingen:

  1. Mooie foto's:) Er zitten zeker een aantal unieke leuke sieraden tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke spullen vooral de laatste 2 ringen vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lot of beautiful jewelery - I love the silver ring with the black flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gorgeous pieces, especially the rings *.*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat veel zeg voor maar 25 euro, je hebt inderdaad veel uitbespaard. Vooral de ringen vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I ben verliefd op je oorbellen en ringen! Wow wat zijn die gaaf! Ik koop mijn bling dingetjes ook vaak in de uitverkoop. Ook veel bij de Kijkshop, supergaaf spul, ik denk dat jij het ook wel leuk zult vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, ja daar hebben ze heel vaak leuke spullen...ik spring er meestal eens binnen als ik in de stad ben :-)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!