20 november 2012

DIY: Soap cupcakes (video)

Vandaag een experimentje, ik heb geprobeerd om zeep cupcakjes te maken. Rebatching wil zeggen dat je bestaande zeep terug gaat smelten en er een nieuwe zeep van maakt. Ook handig om restjes op te gebruiken. Benieuwd wat ik ervan gebakken heb?

Today an experiment, I tried to make soap cupcakes. Rebatching means that you melt existing soap and make a new soap. Also handy for leftovers. Wondering what I've made?



   
 Om op youtube te kijken klik hier



 Have a great day!

xox Shannara xox 


46 opmerkingen:

  1. Morning sugar chock - but it looks very delicious!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien!
    Ik vind ze erg goed gelukt hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeep? Ik zou er zo in bijten :-) jammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk idee! Erg leuk geworden en versierd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg...als je dat leuk op een schaal zet ruikt je hele huis denk ik naar zeep..en jet ziet er ook nog lekker uit:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk idee! Maar dat water wat je hebt toegevoegd moet er weer uit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja daarm moet je het zolang laten drogen, zodat de zeep terug hard word

      Verwijderen
  7. Hey! What a pleasant voice! The process looks easy in the video but I'm not sure I'l manage to do this. Cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk idee, ben deze week de hele week thuis dus vast wel een keertje tijd om dit te gaan proberen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er veel te lekker uit om te gebruiken hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Never thought of that, I have to try it sometime :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. omg it's awesome! make me want to eat it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk zeg! Ziet er echt cute uit :) zo'n cupcakje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg! Ze zien er erg cute uit ;-)
    Ik denk dat je wel tegen iedereen die hem ziet moet zeggen dat het zeep is, want hij ziet er zo lekker uit! XD

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super cute! I have heard that many soaps melt really well in the microwave for making shaped soaps.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gedaan! Zeer leuk :D Dit is de eerste keer dat ik zo iets zo. Mooi! Laat weten of ze fijn zepen over 3 weken :p

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk!! Duurt wel lang zeg, 3 tot 4 weken. Jeetje. Maar ze zien er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het fantastisch!!!!! En trouwens erg mooi gelukt!
    Welke kleurstof gebruik je? Voedingskleurstof? Of bestaat er ook andere?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bestaan zekere andere, dit is geen voedingskleurstof> mss kan je die ook wel gebruiken :0

      Verwijderen
  18. Wat leuk joh, damn goed gelukt ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!