17 november 2012

Tinfoil nail art + tutorial

Voor de nail art van vandaag  heb ik aluminiumfolie gebruikt om een patroontje op mijn nagels te maken.


For todays  the nail art , I used tinfoil to make a pattern on my nails.





 

Gebruikt/Used

Herôme Sydney (swatches)
* Essie Fear & Desire
* Hema top coat 08
* Aluminiumfolie/Tinfoil
* Base & top coat 

1.Herôme Sydney
2.Kreukel Aluminiumfolie /Crinkle tinfoil
3.Essie Fear & Desire
4.Trek Aluminiumfolie terug open
Pull tinfoil open
5.Druk op je nagel / Press it on your nail
6.Glitter top coat
7.Top coat





Thank you for stopping by and have a great weekend!

xox Shannara xox 



45 opmerkingen:

  1. It's really pretty, and more defined than saran wrap - I like it, great idea...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Ik ga dit zeker onthouden!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi effect zeg! De kleuren combi is ook weer erg geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat super tof, helaas heb ik hier echt geen geduld voor. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een gave techniek zeg! leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk effect ! Deze wil ik zelf ook eens proberen :-D x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi resultaat...moet ik ook eens proberen..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great idea :) Looks cute. Love the colour combination :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk idee! dit ga ik ook eens proberen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk effect zeg, wil ik ook wel eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat geeft een leuk resultaat. Erg mooi, vooral met de kleuren die je gekozen hebt. (:
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. love the color combo :D
    i put some polish on old cd than dub the foil in it, it's easier that way ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!