16 december 2012

Christmas Inspiration

Ik ben helemaal geen type dat van de winter houd. Maar de december maand vind ik natuurlijk wel leuk. Deze maand is extra gezellig door de leuk verlichte straten, de kerstversiering en gewoon het sfeertje dat er hangt. Ik hou niet van een strak interieur, maar eerder van het landelijke en gezellige. Vandaag enkele collages van dingen die ik leuk vind.


I'm not that type that loves winter. But the month of December I love. This month is extra cozy with the lighted streets, the Christmas decorations and  the  atmosphere. I do not like a tight interior, I love it cozy. Today some collages of things that I like.






Wat voor interieur type ben jij?

What interior type are you?


xox Shannara xox 


23 opmerkingen:

  1. Aww, this cakes with the strawberry santa hate are amazing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aww, super cute! Ik krijg al helemaal zin in kerst, ik weet alleen niet zo goed wat voor interieur type ik ben hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Ons interieur omschrijf ik het beste als strak en romantisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this, these pictures are so great. I like lots of Christmas lights, I am like you I don't love winter, but Christmas time is lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook een landelijk type. Ik hou ook van alle foto's die je hier geplaatst hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's! Ik ben meer van knus en rommelig ;-) ik zou het strak ook wel een keer mooi vinden, maar daar hebben we nu het interieur niet voor ;-) dus nu lekker bont, rommelig maar wel heel gezellig en knus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. knus vind ik heel leuk en een beetje rommelig moet kunnen, er word trouwens in geleefd is geen glazen kasje :)

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek en je comment.
Totziens!

Thank you for your visit and comment.
See you soon!